sobota, 7 kwietnia 2018

Tancerka flamenco ...

Wiecie ...
nie wiem na ile to jeszcze obraz a na ile już nie, ale jedno jest pewne, że w mojej głowie zrodził się kiedyś pomysł połączenia dwóch światów, na granicy których od jakiegoś czasu balansuje i jest mi z tym dobrze. Maluję więc swoje obrazy "wplatając" w niego koronki, tiule, gipiurę, i papier (tu zdecydowanie moja ulubiona kolekcja Hectic Eclectic), a także sięgając po różne media (tu ---> pasta strukturalna + maska "kwiaty"). Jeszcze nieśmiało ... ale to dopiero początek. Papier do scrapbookingu daje tak wiele możliwości! Można go gnieść, formować i nadawać mu zupełnie innego wymiaru.


Dziś prezentuje pierwszy z nich. Moja tancerka flamenco (w fioletach).





Pozdrawiam mając nadzieje,
że mój malarski projekt przypadł Wam do gustu :)
Ki :)


Wykorzystane materiały:

1 komentarz:

  1. Cudna praca i bardzo mi się podoba, a wplatanie innych materiałów sprawdza się tutaj bardzo, bardzo. Podziwiam i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)