środa, 11 kwietnia 2018

Nowe twarze w naszym DT

Witajcie. Jakiś czas temu ogłosiliśmy nabór do naszego DT. Bardzo dziękujemy wszystkim za przesłane zgłoszenia. Zdecydowaliśmy, że do naszej drużyny dołączą: Ella - Scrapelka i Iwona - reniferove. 


Hop hop!  Cześć i czołem!
Bardzo się cieszę, że mogę zaprezentować swoja osobę na blogu Rapakivi, ale przede wszystkim, że będę mogła Was na nim inspirować. Mam na imię Ela a w papierowo - wirtualnym świecie funkcjonuję jako Scrapelka J Swoją przygodę z tworzeniem rozpoczęłam…hmm… ciężko zliczyć ;) aczkolwiek myślę, że 5 lat to taki czas, w którym scrapbooking określałam jako swoją wielką pasję. Tworzenie daje mi poczucie relaksu, odizolowanie się od problemów dnia codziennego, rozładowanie emocji i przełożenie ich na coś namacalnego jak np. kartki. Nie mam obranego konkretnego stylu, w którym tworzę. Lubię różne techniki i formy aczkolwiek są i takie, których nigdy nie próbowałam. Być może nowe miejsce twórcze to zmieni ;)  Mam nadzieję, że  moje prace na tym blogu będą miłym akcentem dla Waszych oczu.
 

Zawsze z kubkiem herbaty, muzyka w uszach i głowa gdzieś między rzeczywistością a kosmosem. Na biurku wszędzie leżą pomysły, śmieci znalezione gdzieś na dnie szuflady, zgubiony stempel i brudne pędzle. Z głowa pełna szalonych pomysłów, zawsze szukam ołówka.


Serdecznie witamy dziewczyny w naszym DT. 
Odświeżą one z pewnością podejście do marki jak i produktów Rapakivi :)
 
Na koniec wypada nam jeszcze pożegnać Agnes. Dziękujemy za wspólny czas i piękne prace, które dla nas stworzyłaś. Z pewnością się jeszcze spotkamy :) W grupie nadal inspirować Was będą: Aszczka, Pinezka, Kasia / xgalaktyka i ja Ki (od czasu do czasu).


Pozdrawiam serdecznie
Ki :)



2 komentarze:

  1. Gratuluję z całego serca Dziewczyny, życzę wspaniałych pomysłów na inspiracje i szerokiego grona wiernych fanów - sama jestem Waszą wielką fanką i chętnie będę tu zaglądać :-))) Pozdrawiam cieplutko całe DT!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)