czwartek, 21 lipca 2016

Ukwiecone "dziękuję"

Witam wszystkich  :)

Dziś kartka z podziękowaniami w formacie DL.

Na gotową bazę w formacie DL przykleiłam papier w kropeczki "Just a Note" oraz "A Hint of Paper", który lekko ochlapałam tuszami SPLASH i podkleiłam borderem wyciętym dziurkaczem Marthy Steward.


Serwetkę wycięłam z białego papieru i podkleiłam na kosteczki dystansowe. Z tego samego kropkowanego papieru wycięłam koło z przeszyciami wykrojnikiem Crealies.


Dodałam tekturkę i ułożyłam bogatą kompozycję kwiatową.


W bukiecie znalazły się miedzy innymi lilie oraz białe różyczki .


Dodałam też trochę sznurka i kilka półperełek. Na koniec jeszcze raz delikatnie ochlapałam wszystko tuszami.



Pozdrawiam :)



Wykorzystane materiały:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1133&controller=product&id_lang=7

2 komentarze:

  1. Przepiękne prace! Popatrzcie, jak papierowe kwiaty, tyle że w wersji XL, mogą prezentować się na ścianie: https://umamusimuminka.pl/2016/07/19/piekna-dekoracja-sciany-ogromne-papierowe-kwiaty/ Może wprowadzicie takie dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna kartka, cudowna kompozycja, jestem oczarowana

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)