niedziela, 29 maja 2016

Podarunki dla mamy ... cz.1

Witajcie ... bzy kwitną :)

Macie tak, że kolor za wami po prostu "chodzi". Ja to trio po prostu kocham ostatnimi czasy: bordo, róż i słoneczna żółć. Takie połączenie kolorów zachodu słońca. Ciepłe, optymistyczne, radosne ... i takie są też dzisiejsze prace. Wykonałam mini notesik na zapiski i "mini karteczkę" do prezentu.

Notesik wraz z karteczką powędrują do mojej mamy :) Jest moim "słońcem w pochmurne dni" i bardzo dużo jej ostatnimi czasy zawdzięczam, dlatego choć w ten sposób chcę podziękować jej za wszystko co dla mnie robi. 



Gotową bazę notesu okleiłam trzema rożnej szerokości paskami papierów z kolekcji Rapakivi. Wybrałam: ciemnoczerwony "Winter Elegance", żółty "Lacy Sunset" i jasno żółty z motywem motyli z tej samej kolekcji. Dodałam ozdobne papierowe paski wycięte dziurkaczem - moje ulubione zresztą, po które wielokrotnie sięgam - koronkę i kryształki. W dolnej części umieściłam wykonywane ręcznie z tych samych papierów trzy kwiaty stokrotki. Kurs na nie znajdziecie tu ---> klik ... Całość pochlapałam akwarelkami i lakierami do paznokci, niektóre fragmenty notesu pokryłam pastą za pomocą foli OWV. Wyszło kobieco i delikatnie.

A żeby nic się nie zmarnowało! Wykonałam dodatkowo z pozostałych resztek cztery mini karteczki 9/9 cm. Świetnie się sprawdzą jako dodatek do bukietu czy prezentu dla mamy ... ale pokaże wam je jutro bo dziś zrobiłby się nam z tego posta tasiemiec ;)

Pozdrawiam majowo :)


Wykorzystane materiały:
 
 

3 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)